Logo Col·legi Amor de Dios

• Serveis

Serveis disponibles al centre

Acollida

Necessites deixar en el col·legi als teus fills abans de les 9h? El col·legi disposa d'un servei d'aula matinal per a alumnes del centre amb horari de 7:30 a 9h. I el servei de permanència de 17 a 18:30h.

Pots contractar aquest servei per mesos o per dies concrets.

Psicòlegs

El col·legi disposa d'un Servei Psicòlogic propi per atendre als alumnes amb necessitats educatives especials. Atenció amb una cita previa.

Orientació

L'objectiu d'aquest servei és orientar i assessorar a pares, professors i alumnes per aconseguir el desenvolupament integral mitjançant activitats encaminades a la prevenció i a l'orientació.

Menjador

El col·legi disposa d'un menjador amb cuina pròpia on es fa diàriament el menjar. Cada mes es lliura els menús a les famílies que necessiten aquest servei de menjador.

L'horari dels menjars depèn del curs i és de 13 a 15h.