Logo Col·legi Amor de Dios

• Batxillerat de Ciències Socials

Bachillerato de Humanidades y Ciencias Sociales

Objectius acadèmics

El Batxillerat té com a finalitat proporcionar a l’alumnat formació, maduresa intel•lectual i humana, coneixements i habilitats que els permetin desenvolupar funcions socials i incorporar-se a la vida activa amb responsabilitat i competència. Així mateix, capacitarà a l’alumnat per accedir a l’educació superior.

Com treballem

A continuació mostrem un tastet de com treballem a Batxillerat:

Què opina el nostre alumnat de Batxillerat

Hem preguntat els nostres alumnes de Batxillerat:

I desprès del batxillerat d’Humanitats i Ciències Socials, què?

És important que els alumnes sàpiguen que desprès del batxillerat tenen disponibles diverses opcions de formació. És molt important que explorin totes elles per poder prendre una decisió que més s’ajusti al que els pot agradar.

Aquí et mostrem les opcions que tens al finalitzar el batxillerat:

Cicles formatius de Grau Superior

Si el que busques són uns estudis pràctics, que et qualifiquin per incorporar-te al món laboral, aquesta és la teva opció. La titulació oficial que obtindràs és la de Tècnic o Tècnica Superior de la professió escollida.

Estudis Universitaris

Els estudis universitaris són estudis oficials superiors que t’habiliten per poder exercir activitats professionals. Existeixen tres nivells: Grau, Màster i Doctorat. Cal superar la prova d’accés a la Universitat.

Cicles formatius de Grau Superior d’ensenyament esportiu

Obtindràs el títol de Tècnic esportiu. Per poder accedir a aquests estudis has de fer una prova específica per acreditar aptituds. A més en les modalitats de muntanya i escalada has d’acreditar una determinada experiència.

Cicles formatius de Grau Superior d’arts plàstiques i disseny

Si el que t’agrada és l’art, aquest és el teu camí. Disseny, Arts plàstiques, Música i dansa. S’ha de fer una prova específica per acreditar aptituds.

Estudis no reglats superiors

Són ensenyaments no oficials, no regulats per la llei pel qual aconsegueixes un certificat privat. Alguns tipus d’estudis són específics i tenen gran qualitat i utilitat. Tens molts temes des de dibuix fins administració d’empreses.