Logo Col·legi Amor de Dios

• Innovació

Aprenentatge Cooperatiu

La nostra aposta per ser un referent en l'ús de noves metodologies, el Col•legi Amor de Déu de Barcelona porta desenvolupant des de fa anys la metodologia de l'Aprenentatge Cooperatiu, amb la finalitat de treballar diferents continguts en l'Educació Infantil, Primària i ESO.

En què consisteix la metodologia l'Aprenentatge Cooperatiu?

L'Aprenentatge Cooperatiu és un terme genèric usat per referir-se a un grup de procediments d'ensenyament que parteixen de l'organització de la classe en petits grups mixtos i heterogenis on els alumnes treballen conjuntament de manera coordinada per resoldre tasques acadèmiques i aprofundir en el seu propi aprenentatge.

Quins objectius persegueix l'Aprenentatge Cooperatiu?

Valorar el potencial educatiu de les relacions interpersonals existents en qualsevol grup.
    Considerar els valors de socialització i integració com eficaçment educatius.
    Ser una escola inclusiva.
    Millorar l’aprenentatge i la cohesió social.
    L'increment del rendiment acadèmic.