Logo Col·legi Amor de Dios

• Notícies
  • 1r premi Concurs d'Infografies d'EFEC

Primer premi del 6è Concurs d'Infografies d'EFEC

Dos alumnes del Col·legi Amor de Dios de Barcelona, Nuria Parada i Juanjo Fleitas de 4t ESO, han estat els guanyadors del 1r premi del 6è Concurs d'Infografies d'EFEC al nivell de tota Catalunya!

infografia

Aquest concurs tracta sobre la presentació d'una infografia realitzada individualment o per parelles sobre els coneixements assolits durant els tallers d'EFEC (Educació Financera a les Escoles de Catalunya) realitzats a l'assignatura d'Emprenedoria. En aquest cas, s'ha explicat tot el que té a veure amb la inversió sostenible i intel·ligent i han treballat en la seva infografia els conceptes de risc-rendibilitat destacantt la importància de tenir en compte alguns factors abans d'invertir.

Els premis que ha entregat el programa EFEC als guanyadors han sigut un ordinador portàtil per a cadascun.

premi

Des d'Amor de Dios Barcelona volem felicitar els nostres alumnes, no abans d'ensenyar-vos un petit vídeo d'explicació sobre el seu treball. Enhorabona, nois!

També volem compartir amb vosaltres la infografia guanyadora:

infografia