Logo Col·legi Amor de Dios

• Oferta educativa
  • Francès

Intercanvi dels alumnes de Francès amb una Escola de Madagascar.

Els nostres alumnes de Francès d’educació primària de 5è i 6è van realitzar una activitat de comunicació a través de postals amb els nens d’un col·legi de Madagascar . L'activitat va consistir en un intercanvi de missatges entre els estudiants amb informació personal de la seva vida quotidiana. Aquesta acció va resultar  molt interessant i constructiva tant per als nens de casa nostra com per als nens de Madagascar.

Tots els alumnes han pogut aprofitar l'oportunitat de comunicar-se en francès i de descobrir les diferències culturals entre ambdós països. Aquesta simpàtica activitat ha estat valorada molt positivament per tots els participants, alumnes, famílies, professors, ha resultat ser molt enriquidor, ha contribuït a desenvolupar la seva capacitat lingüística, cultural i humana al tenir una immersió real en una altra cultura i una llengua estrangera, tot dins de la formació integral dels nostres alumnes

Esperem poder seguir fent activitats d'intercanvi amb altres escoles francòfones.