Logo Col·legi Amor de Déu

cazh-CNenfrrues
  • Famílies

Serveis

Serveis disponibles en el centre

Aula matinal i de migdia

Necessites deixar en el col·legi als teus fills abans de les 9 h? O al migdia? El col·legi disposa d'un servei d'aula matinal, de migdia i tarda per a alumnes del centre.

• Servei d'ATENCIÓ MATINAL (acollida): De 8 a 9 h.
  • Servei d'ATENCIÓ MIGDIA: De 12.45 a 13.30 h.
  • Servei d'ATENCIÓ TARDA: De 16.45 a 17.15 h.

Pots contractar aquest servei per mesos o per dies concrets.

Menjador

El col·legi disposa d'un menjador amb cuina pròpia on es fa diàriament el menjar. Cada mes es lliura els menús a les famílies que necessiten aquest servei de menjador.

Horari d´atenció a les famílies del Coordinador de menjador, Víctor: Divendres de 12:00 a 12:45 (cita prèvia).

L'horari dels menjars depèn del curs i és de 13 a 15h.

Psicòleg

El col·legi disposa d'un Servei Psicopedagògic (EPLO) format per: Silvia Díaz Fernández / Núria Gámez Morcillo / Laura Molinos Argiles / Jéssica Sansano Pérez / Edurne Aranda Mora (SIEI) / Verónica Díaz Dengra. Per a ajudar als alumnes que ho necessiten. Per als horaris dels psicòlegs és necessari sol·licitar una cita prèvia.

Orientació

L'objectiu d'aquest servei és orientar i assessorar a pares, professors i alumnes per aconseguir el desenvolupament integral mitjançant activitats encaminades a la prevenció i a l'orientació.