Logo Col·legi Amor de Déu

• Innovació

Noves tecnologies

Projectes

L'Amor de Déu amb la innovació educativa!

google workspace

Des de fa uns quants cursos, els nostres alumnes i professors van començar a fer servir en les aules eines Google Workspace for Education i dispositius Chromebook. Primer com a "prova pilot" a Cicle Superior i l'ESO i gradualment com a forma de treballar en les nostres aules.

Des del curs 2019-2020 els alumnes d'ESO ja fan servir metodologies actives amb eines Google for Education, Chromebooks i llicències digitals.

H

El motiu principal d'aquesta aposta educativa és aconseguir que tots els alumnes siguin capaços d’assolir una sòlida competència digital i desenvolupar mètodes de treball eficaços i adequats en l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació.

L'objectiu és optimitzar l'aprenentatge dels nostres alumnes i dinamitzar el procés d'aprendre a aprendre.

Gradualment o farem a tota l'etapa de secundària.

Què són els Chromebooks?

Són ordinadors portàtils amb el sistema operatiu Chrome OS.

Les característiques principals són que treballen "al núvol" i que funcionen amb aplicacions educatives. Tenen pantalla tàctil, gran resistència i una bateria d'òptima capacitat.

Preguntes freqüents

Aquesta és una experiència innovadora que pretén englobar, en no gaire temps, molts dels àmbits i aspectes de les TIC (tecnologies de la informació i la comunicació), les TAC (tecnologies de l'aprenentatge i el coneixement) i les TEP (tecnologia per a l'empoderament i la participació).

L'aposta per a la utilització d'eines Google Workspace for Education als nostres centres (tant per part del professorat com dels alumnes), va començar amb l'obtenció per part de tot el professorat (a través de jornades formatives) de les certificacions de Nivell 1 en eines Google.

Hem de remarcar que a l'Amor de Déu de Sant Adrià de Besòs també tenim molts professors, de diferents etapes educatives, que ja han obtingut les certificacions de Nivell 2 en eines Google i de dos professors (per a Ed. Primària i Secundària) amb la certificació Google TRAINER.

Per a pares d'alumnes de CS i ESO, hem realitzat i realitzarem TALLERS formatius sobre l'ús dels Chromebooks i les eines de Google for education, amb l'ajut de la nostra AMPA ADEDI.

Screenshot copia

Col·legis Amor de Déu, compromesos amb les noves tecnologies aplicades a l’educació. Avui i sempre.