Logo Col·legi Amor de Déu

• Pastoral
  • GRUPS Amor de Déu

GRUPS AMOR DE DÉU

Benvinguts a l'ESPLAI AMOR DE DÉU.

Comença un nou curs escolar i amb ell comencen de nou els Grups ADEDI. Els Grups estan formats per exalumnes, mestres de l’escola i tots els alumnes de 4t de primària a 4t de l'ESO que s’hi vulguin unir. Ens trobem un cop a la setmana per educar-nos en valors cristians mitjançant dinàmiques, jocs, tallers i molt més.

És un temps dirigit per monitors que els guiaran a través de diferents temes i on es desenvoluparan valors com el respecte, la companyonia, l’alegria, l’amor…

Aquest any podreu participar en sortides i convivències, entre d’altres.

L’horari és divendres de 17 h a 18 h i la quota d’inscripció és de 20 € per tot l’any, que s’hauran d’abonar en el moment de formalitzar la inscripció. Aquesta està destinada a comprar el material necessari i per dur a terme les activitats i els tallers.

La inscripció es durà a terme de manera presencial del 13 al 23 de setembre a la sala de Grups de 17:00 h a 18:00 h. Per formalitzar-la s’haurà de pagar la quota i portar la fotocòpia de la targeta sanitària.

Si teniu qualsevol pregunta, podeu adreçar-vos a nosaltres a través del mail Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Recordeu:

Tots els divendres de 17 a 18 h la nostra escola es transforma en un indret màgic!

Nens de primària, ESO i també exalumnes i monitors ens reunim per fer jocs, gimcanes, cançons, tallers i convivències, alhora que compartim un món ple de valors!

També, destaquem el JADEM, una trobada en l'àmbit nacional entre joves alumnes de totes les escoles Amor de Déu.

Us hi esperem amb molta il·lusió i sorpreses!

GRUPS AMOR DE DÉU