Logo Col·legi Amor de Déu

• Uniforme escolar

Uniforme escolar Amor de Dios

Uniforme escolar Amor de Déu

L'uniforme escolar dels Col·legis Amor de Déu és part de la nostra identitat i és el mateix per a tots els col·legis.

L'ús de l'uniforme i xandall és obligatori per a tots els alumnes des d'Educació Infantil (4 anys) fins a 6è curs d'Educació Primària. Recordeu que P3 farà servir només el xandall.

L'ús del baby és obligatori des d'Educació Infantil fins a fi d'Educació Primària.

Informació de l'empresa d'uniformes McYadra:

Com sabeu, en l'últim curs la venda online dels uniformes ha tingut una especial rellevància. Aquesta circumstància ens ha servit per detectar possibles millores en el servei a les famílies, entre les quals destaca la possibilitat de finançar el pagament en còmodes terminis en la compra web de l'uniforme.

Aquest servei s'ofereix a través d'Instant Credit, la plataforma de finançament digital del grup Banc Sabadell, entitat de total confiança i credibilitat.

Amb aquesta millora, les famílies que ho desitgin podran comprar en línia seleccionant la forma de pagament habitual, o la de pagament a terminis, seguint uns senzills passos i triant els terminis en els quals desitja pagar, de forma instantània i segura, amb total transparència i informació del total a finançar, i el valor de cada quota.

Per poder accedir a aquesta opció, la compra mínima serà de 60 €, la qual es podria finançar en tres mesos, amb una quota mínima mensual de 20 €.

Esperem que aquesta millora sigui del vostre gust.

Salutació, McYadra

Poden comprar els uniformes a través de:

Per tal de mantenir els  estàndards de qualitat els UNIFORMES ESCOLARS i ROBA ESPORTIVA els podeu trobar a la botiga TACUM, situada al carrer del Doctor Pi i Molist 19, 08031, Barcelona.

Clickeu per entrar