Logo Col·legi Amor de Déu

INFORMACIÓ CURS ESCOLAR 2024-2025

Tour360 LOGOVISITA VIRTUAL 360º AMOR  DE DÉU

*Atenció: imatges en vista 360º

Ens complau informar-vos que hem estat seleccionats per la prestigiosa web Micole com un dels millors col·legis per al curs escolar 2024-25! Moltes gràcies, famílies!

Mejores Colegios Dig Galeria2024

PObertes video

INFORMACIÓ

PObertes24 25

• Inscripció activitats extraescolars 2023-24. FORMULARI AFA.

• Podeu contactar amb nosaltres en el tel. 93 462 11 08 o email de Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.o Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

Preinscripció: Codi Amor de Déu: 08025186

preinscripcio.jpg 554688466

Preinscripcions instruccions

DATES DE LA PREINSCRIPCIÓ:

• Educació infantil (3-6 anys), educació primària i Educació Secundària Obligatòria (ESO).

Presentació de sol·licituds:

• Educació infantil (3-6 anys) i educació primària: del 6 al 20 de març
    • Educació Secundària Obligatòria (ESO): del 8 al 20 de març

Matrícula:

• Educació infantil, educació primària i Educació Secundària Obligatòria: del 18 al 26 de juny
  • Podeu demanar CITA PRÈVIA al telèfon  93 462 11 08 o a l'email  Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

INFANTIL:

PRIMÀRIA:

ESO:

PORTES OBERTES 24

Video Portes Obertes

VÍDEO PORTES OBERTES 23-24

Curs 2022-23

Escoles concertades

Jornades de portes obertes als centres educatius

Documentació (curs 23-34)

• Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant o de la targeta de residència on consta el NIE en el cas de persones estrangeres.
  • Quan el domicili habitual que s'al·lega no coincideix amb el del DNI, amb el de la targeta de residència on consta el NIE o es tracta de persones estrangeres sense NIE, certificat o volant municipal de convivència de l'alumne o alumna, on ha de constar que conviu amb la persona sol·licitant.
  • Quan per aquest criteri es consideri el domicili del lloc de treball, còpia del contracte laboral o d'un certificat emès a aquest efecte per l'empresa. En el cas de treballadors en el règim d'autònoms, es té en compte el domicili acreditat a l'Agència Tributària i s'acredita amb una còpia del formulari de la declaració censal d'alta, modificació i baixa en el cens d'obligats tributaris (model 036).

Vols conèixer l'Amor de Déu de Sant Adrià?

Aquí tens un recull de FOTOS del nostre dia a dia

Moltes més fotos a l'INSTAGRAM de l'AMOR de Déu!