Logo Col·legi Amor de Déu

Intel·ligències Múltiples

Projectes

Intel·ligències Múltiples

En la nostra aposta per ser un referent en l'ús de noves metodologies, el Col·legi Amor de Déu de Sant Adrià de Besòs desenvoluparà durant el curs escolar 2017-18 la metodologia de les Intel·ligències Múltiples amb la finalitat de treballar diferents continguts a tota l'Educació Primària.

En què consisteixen les Intel·ligències Múltiples?

La Teoria de les Intel·ligències Múltiples va ser ideada pel psicòleg nord-americà Howard Gardner com a contrapès al paradigma d'una intel·ligència única. Gardner va proposar que la vida humana requereix del desenvolupament de diversos tipus d'intel·ligències.

Així doncs, Gardner no entra en contradicció amb la definició científica de la intel·ligència, com la «capacitat de solucionar problemes o elaborar béns valuosos»

És una metodologia que permet als alumnes adquirir els coneixements i competències clau al segle XXI. Consisteix en l'elaboració d'un projecte de certa envergadura que dóna resposta a problemes de la vida real.

Els alumnes treballen en grup a partir d'una pregunta àmplia que planteja el professor.