Logo Col·legi Amor de Déu

• Oferta educativa

Francès

logo Institut

L'apprentissage des langues est devenu une nécessité fondamentale que nous voulons promouvoir de manière naturelle afin de réaliser une réalité multilingue et culturelle.

Pour cette raison:

1. Nous voyons des films en V.O.S.

Kirikou

Nicolas

Asterix

2. Nous lisons des livres adaptés au niveau.

Parkour

Au Voleur!

3. Nous faisons de brefs séjours dans différentes régions de France.

Carcasonne (FRANCE)

4. Nous préparons nos étudiants à passer l'examen du DELF A2 à l'Institut Français.

FRANCE

Aprendre llengües ha esdevingut una necessitat fonamental que volem fomentar de manera natural per tal d’assolir una realitat multilingüe i cultural.

Per aquest motiu:

1. Veiem pel·lícules en V.O.S.

2. Llegim llibres adaptats al nivell.

3. Fem breus estades a diferents indrets de França.

4. Preparem els nostres alumnes per l’examen DELF A2 junior de l’Institut Français.

Carcasonne (FRANCE)

Un any més els nostres alumnes de Francès han realitzat un viatge d’immersió en la cultura francesa, en aquest cas per descobrir els encants de la bella ciutat de Narbonne, a França.

Aquesta apreciada activitat ha estat duta a terme per diferents alumnes, de 2n, 3r i 4t d'ESO, valorada molt positivament per tots els participants, alumnes, famílies, professors.

Ha resultat molt enriquidora, ha contribuït a desenvolupar la seva capacitat lingüística, cultural i humana en haver-hi una immersió real en una altra cultura i en una llengua estrangera, tot dins de la formació integral dels nostres alumnes.

logo Institut

• Nous faisons de brefs séjours dans différentes régions de France.

Narbonne (FRANCE)

També hem de destacar que els nostres alumnes de 4t d'ESO que van presentar-se a l'examen DELF A-2 de l'Institut Français de Barcelona han aprovat i ja tenen la seva certificació.

FELICITATS!

logo delf dalfDELF A2