Logo Colegio Amor de Dios Verín

Os alumnos/as de 4º de ESO do Itinerario de Ciencias, están a realizar as primeiras prácticas de laboratorio dentro da materia de Bioloxía.

As prácticas corresponden ao Tema da Célula e nelas, están a aprender o manexo dun Microscopio Óptico; así mesmo utilizando o Microscopio observan Células Vexetais (epitelio da cebola) e as Células Animais (epitelio bucal) estudadas en clase.

A importancia dos laboratorios no ensino das ciencias especificamente na área da bioloxía no nivel de educación secundaria é indiscutible. Non se pode negar que o traballo práctico no laboratorio proporciona a experimentación e o descubrimento e evita o concepto de resultado correcto que se ten cando se aprenden de maneira teórica, é dicir, só cos datos procedentes dos libros.

Sen dúbida que o uso dos devanditos espazos utilízase tanto na área das ciencias pero particularmente na bioloxía e responden a múltiples propósitos, de acordo co seu uso e resultados finais, sexa para o ensino de diversos temas e contidos que requiren do desenvolvemento de habilidades que promovan competencias para estes novas máis aínda que pertencen á área rural.

Polo que case todas as ramas das ciencias naturais desenvólvense e progresan grazas aos resultados que se obteñen nos seus laboratorios, sendo que os exercicios do laboratorio utilízanse como ferramentas de ensino para afirmar os coñecementos adquiridos no proceso de ensino aprendizaxe.

Preme na Imaxe para ver máis.