Logo Colegio Amor de Dios Verín
  • innovación

Plan Dixital de Centro

O Plan Dixital de Centro enténdese como un instrumento que debe favorecer e impulsar o uso dos medios dixitais tanto nos procesos de ensino-aprendizaxe como no resto de procesos de xestión do centro, sempre co obxectivo último de colaborar no desenvolvemento integral do alumnado.

Por esa razón, debe é instrumento que se integra no Proxecto Educativo, no Proxecto de Dirección e na Programación Xeral Anual. Ademais, é imprescindible co Plan Dixital teña un enfoque de centro sobre o uso dos recursos pedagóxicos dixitais dispoñibles para aproveitar ao máximo as súas posibilidades, de modo que se converta nun proxecto compartido por todos os membros da comunidade educativa, que dea coherencia e guíe o uso das tecnoloxías.

É un instrumento que forme parte do Proxecto Educativo, o Proxecto de Dirección e a Programación Xeral Anual (PXA).

Para consultar os Plans elaborados,preme en cada enlace:

Plan Dixital Curso 2022/23

Plan Diixital Curso 2023/24