Logo Colegio Amor de Dios Verín
  • Pastoral

Padre Usera 2023

E chegou a data sinalada:

O 27 de abril, a nosa Casa estaba de festa e puidemos MIRAR e ADMIRAR, o rostro de Jerónimo Usera en toda a súa historia. E para iso, a actividade central do mes baseouse en recrear a través dos máis significativos recunchos do noso colexio, todos os espazos e momentos da vida do noso homenaxeado.

Para iso, e con gran dedicación de toda a comunidade educativa, en especial das irmás, fóronse transformando os cuadrantes do centro nas localizacións históricas e vitais máis significativas da existencia do Venerable, creando unha liña do tempo sincronizada coa súa traxectoria e introducindo os símbolos máis importantes de cada momento, deixando así, plasmado en cada recuncho do Colexio, un retrato icónico do noso Fundador.

No cuadrante de Infantil, como non podía ser noutro lugar, quedan representados o seu nacemento, infancia e contorna familiar a través dunha serie de símbolos: un berce, unha pila bautismal, murais alusivos á vida en familia ... todo iso explicado de forma impecable polas irmás, que en todo momento dirixiron esta viaxe.

Na zona das aulas de primaria e ESO, os alumnos atopáronse cos catro momentos posteriores, repartidos nos seus respectivos espazos comúns: a súa ordenación sacerdotal, o itinerario das súas viaxes, o arranque da Congregación e a posterior expansión da Obra por todo o orbe. A descrición elocuente das monxas facilitou aos nenos a comprensión e admiración de todo o milagre Usera co que, día a día, empapan a súa formación e educación integral.

Esta foi a actividade estrela dun día repleto de experiencias e raios de luz que colmaron a alegría dos nosos protagonistas. Despois dun mes de preparación para o gran momento, coa decoración do centro, a espiritualidade das oracións matinais, a interiorización e reflexión das frases do Venerable e toda unha

serie de actitudes de iniciación, aterramos no gran 27 de abril co arranque das celebracións, ofrendas e representacións aderezadas pola maxia musical do noso coro.

Os alumnos da ESO achegáronse máis ao Ceo subindo ao castelo de Monterrey para facer presente alí ao pai Usera a través dun Scape-Room con probas e preguntas sobre a súa vida.

Os alumnos de Infantil e Primaria levaron a cabo tamén a súa homenaxe ao Venerable con Pasapalabras e Gymkanas, renovando a presenza do noso home e poñendo en valor e actualidade a súa gran obra, vixente sempre nas mentes de todos.

E como colofón final da xornada, deu comezo un taller de creación pictórica guiado polo recoñecido artista local Fernando Barreira, que, de modo altruísta, ofreceuse a interactuar cos alumnos a través dunha máxica tormenta de ideas que xerou infinidade de imaxes, conceptos, formas e cores que foron plasmadas logo polo autor nun fermoso lenzo doado para unha marabillosa e nobre causa: ser poxado para recadar fondos destinados á construción dun colexio en Mozambique.

Grazas, Señor, por este día, por este Home sabio e polas súas queridas e admiradas axudantes da Congregación: as irmás do Amor de Dios.

Preme na Imaxe para ver a Galería