Logo Colegio Amor de Dios Verín
  • NADAL 2018

Ao longo da Semana do 17 ao 21 de Decembro tiveron lugar todas as actividades relacionadas co Nadal no Colexi; Ambientación, Actuacións, Panxoliñas, Campañas de Solidariedade, etc...

Levou moito traballo, dedicación e esforzo por parte de todos/as; dende aquí queremos agradecer a todos/as tanto alumnos/as, profesores/as e Familias toda a Colaboración prestada.

• GALA NADAL: Os días 19 e 20, Panxoliñas e actuacións encheron o Salón de Actos do espírito do Nadal; dende E. Infantil a ata E. Secundaria, pasando por E. Primaria todos os alumnos/as participaron con entusiasmo nas distinmtas actuacións. PREME AQUÍ PARA VER AS FOTOS.

• NADAL COS NOSOS MAIORES: Organizada dende os Grupos Amor4 de Dios, alumnos/as do noso Centro visitaron aos maiores do noso Concello, para transmitirlles o Espírito do Nadal e amosar a nosa cercanía con eles. PREME AQUÍ PARA VER AS FOTOS.

• OPERACIÓN KILO e PROXECTO QUILABORA (Cáritas): Como xa é tradición no noso Colexio os alumnos/as de todos os cursos trouxeron alimentos para donar aos máis necesitados; moitas fgrazas a todos/as pola vosa Solidariedade. PREME AQUÍ PARA VER AS FOTOS.

• VISITA DAS SSMM OS REIS MAGOS DE ORIENTE: Como non podia ser doutro xeito as súas Maxestades non quixeron perder a oportunidade de visitar aos nenos7as do noso Colexio. Repartiron caramelos a todos!!!. PREME AQUÍ PARA VER AS FOTOS.